Παρακαλάνε τον Λαρεντζάκη
Τον γλεντάμε τον φίλο μας τον Τάσο, τον ΑΕΚτζή.
Στα διαλείμματα του… ηλεκτροφεστιβάλ τον πάμε τρένο.
Είναι πραγματικά διαφορετικό να είσαι ΑΕΚ. Τώρα παρακαλάνε τον Λαρεντζάκη να υπογράψει σε αυτούς, αν φύγει από τον Θρύλο. Τον Λαρεντζάκη που τόσα χρόνια του έβριζαν τη μάνα, επειδή κάποια στιγμή πήρε τη λογική απόφαση. Άφησε την Κούλα για να χαρεί πρωταθλήματα και ευρωπαϊκό με τον Ολυμπιακό.
Γελάμε μαζί τους.
