Κάρμο: Ναι, μεν αλλά…
Τον ενέκρινε μετά από έντονους δισταγμούς ο Μεντι.
Είχε επιφυλάξεις διότι πέρυσι και πρόπερσι δεν ήθελε ο Ανγκολέζος να παίξει σε εμάς. Και εμείς τις ίδιες επιφυλάξεις διατηρούμε. Εντάξει, την ποιότητα του Κάρμο δεν την αμφισβητεί κανείς. Αλλά, θα σκιστεί φέτος στον Σύνδεσμο ή θα κάνει αγγαρεία; Στο φινάλε αυτός έχασε δύο κρίσιμα χρόνια της καριέρας του.
Με τον Κάρμο έχουμε αποκτάμε πανίσχυρη άμυνα.
