VOICE Believers

Διαρκείας: Οι τιμές προσαρμόστηκαν στο προϊόν

Όχι το προϊόν στις τιμές.

Δηλαδή. Ναι, ο Μαρινάκης έριξε τις τιμές στα διαρκείας προσαρμόζοντας τες, όμως, στην μπάλα που παίζει ο Θρύλος και κυρίως στις μεταγραφές που έκανε. Σωστό. Συνέπεσε η περίοδος του με την μεγαλύτερη οικονομική κρίση της χώρας. Εδώ οι άλλοι εξαφανίστηκαν από τον Ευρωπαϊκό χάρτη (ΠΑΟ) ή έπεσαν στην γ΄ εθνική, την ερασιτεχνική (ΑΕΚ). Αλλά, η αλήθεια είναι αυτή. Και πως ακόμα τεκμηριώνεται;

Τα νέα διαρκείας είναι τσιμπημένα 10%. Μια χρονιά έπαιξε καλή μπάλα ο Ολυμπιακός και να σου η αύξηση.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.