Δεν παίρνουμε καλύτερα τον Ζιο;
Τι ψάχνουμε τόσους μήνες με τους διαφόρους Ρόκα και Στάνιτς;
Να πάρουμε αμέσως τον Ζιοβάνι. Εντυπωσιακός. Σα να μην πέρασε μια ημέρα από τότε που κρέμασε τα παπούτσια του.
Με την τρέλα που έχει αυτός για τον Ολυμπιακό και την μπάλα παπάδες θα έκανε πάλι.
