VOICE Believers

Δεν παίρνουμε καλύτερα τον Ζιο;

Τι ψάχνουμε τόσους μήνες με τους διαφόρους Ρόκα και Στάνιτς;

Να πάρουμε αμέσως τον Ζιοβάνι. Εντυπωσιακός. Σα να μην πέρασε μια ημέρα από τότε που κρέμασε τα παπούτσια του.

Με την τρέλα που έχει αυτός για τον Ολυμπιακό και την μπάλα παπάδες θα έκανε πάλι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.