Έμεινε στην κερκίδα
Γιατί ο άνθρωπος αρρώστησε από την πρώτη μέρα στον Θρύλο.
Ήταν δίκαιο, έγινε πράξη. Με τον Μπαρτζώκα θα σαρώσουμε και την επόμενη τετραετία. Τώρα που καταφθάνει ο Μοντέρο και από κοντά ο ΜακΙντάιρ, θα κάνουμε ακόμα μεγαλύτερες πλάκες στους εχθρούς της ομάδας.
Η εγγύηση για τους νέους τίτλους ήταν να κρατήσουν οι Αγγελόπουλοι τον Μπαρτζώκα στον Ολυμπιακό και το έκαναν.
