ΕΡΤ: Έκανε δώρο το μπάσκετ στον (Θ)Αλαφούζο
Στον ΣΚΑΙ, το διευκρινίζουμε. Όχι στην νέα πλατφόρμα του κυρίου Γιάννη.
“Μέσα” και οι Αγγελόπουλοι. 25 μυρια ακούμπησε στο τραπέζει του ΕΣΑΚΕ ο (Θ)Αλαφούζος.
Το σκάνδαλο είναι ότι η ΕΡΤ είχε σύμβαση, συμβόλαιο, πως το λένε με τον ΕΣΑΚΕ. Ανέχτηκε τόσους μήνες την παρανομία του ΕΣΑΚΕ να κουρελιάσει την option, την επέκταση, της συνεργασίας. Δεν μίλησε τόσο καιρό και δεν μιλά χαρίζοντας έτσι το προϊόν στο ανταγωνιστικό κανάλι της.
Κρύβεται πίσω από την ιστορία αυτή ο Μητσοτάκης ή όχι; Τι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια.
