VOICE Believers

Η «Στάνη»

Μπράβο, ρε Φιλίππα.

Όλο για την «Στάνη» ακούγαμε από τους παλιούς μας φίλους από τον Πειραιά και ποτέ δεν τη βλέπαμε. Μετά τα θαλασσινά του Στράτου στον Κορυδαλλό, ήταν ό,τι έπρεπε.

Το καϊμάκι με το βύσσινο και το γαλακτομπούρεκο όλα τα λεφτά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.