Η «Στάνη»

Μπράβο, ρε Φιλίππα.
Όλο για την «Στάνη» ακούγαμε από τους παλιούς μας φίλους από τον Πειραιά και ποτέ δεν τη βλέπαμε. Μετά τα θαλασσινά του Στράτου στον Κορυδαλλό, ήταν ό,τι έπρεπε.
Το καϊμάκι με το βύσσινο και το γαλακτομπούρεκο όλα τα λεφτά.
